Main content
Impact maken is een teamsport: Samenwerkingen tussen sociale ondernemers onderling, maar zeker ook tussen sociale en reguliere ondernemers zijn essentieel om impact te kunnen maken. In de vierde webinar van de serie Impactvolle Zaken, gaat Kees Klomp van Thrive Institute, in gesprek over samenwerkingen tussen sociale ondernemingen en conventionele ondernemingen. Deze samenwerkingen zijn essentieel om zoveel mogelijk impact te maken. Immers: impact maken is een teamsport.
- Het webinar wordt ingeleid door expert op sociale ondernemingen Stefan Panhuijsen van Social Enterprise NL en directeur van VNO-NCW Kim Boersma. Zij schetsen het landschap van (sociale) ondernemingen in Nederland.
- Marc van Houten, MBA vertelt over de samenwerking tussen Heilige Boontjes en MAAS company
- Bartel Geleijnse en Dorieke Looije vertellen over de samenwerking tussen The Colour Kitchen en Vermaat en
- Mireille Geijsen deelt hoe zij met i-did samenwerken met IKEA.
Over Impactvolle Zaken
Impactvolle Zaken is een serie films en webinars van THRIVE Institute, bedoeld om ondernemers en overheden kennis te laten maken verschillende aspecten van het impactondernemerschap. Impactvolle Zaken wordt mede mogelijk gemaakt door DuurzaamDoor en de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO).
De webinars staan voor het najaar van 2020 op de agenda. In september trapte gastheer Kees Klomp af met een interview met Well Being Economy goeroe Katherine Trebeck. Na het Rotterdam Impact Initiatief is in november het onderwerp Impactondernemerschap binnen familiebedrijven besproken. Samenwerking tussen (impact)ondernemers is de laatste webinar in de reeks.
Meer weten?
Alle Impactvolle Zaken films zijn te vinden op Thrive Institute.